۱۴۰۰ فروشگاه در غرب استان تهران به سیستم کالابرگ الکترونیکی متصل شد

۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

در غرب استان تهران بیش از ۱۴۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای و خرد برای استفاده خانوارهای بی‌بضاعت به سیستم کالابرگ الکترونیکی مجهز شدند.

1400 فروشگاه در غرب استان تهران به سیستم کالابرگ الکترونیکی متصل شد

به گزارش از غرب استان تهران، طرح ملی و سراسری تجهیز فروشگاه های زنجیره ای و خرد به سیستم کالابرگ الکترونیکی پس از اجرای موفقیت آمیز طرح آزمایشی به صورت رسمی در سراسر کشور آغاز شده و یارانه بگیران می توانند 10 قلم جنس مورد نظر را از طریق کارت یارانه خود با استفاده از شیوه جدید در فروشگاه های طرف قرارداد خرید کنند.

در راستای اجرای این طرح تاکنون در تمامی نقاط مختلف شهرستان های شهریار، رباط کریم و بهارستان بیش از 1400 فروشگاه زنجیره ای و خرد به سیستم کالابرگ الکترونیکی تجهیز شده است.

مهرداد ابریشم کار در گفت و گو با در شهریار، با بیان اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی از 13 خرداد آغاز شده است اظهار داشت: این طرح شامل 3 دهک پایین جامعه که افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند می شود.

وی افزود: خانوارها می توانند 11 قلم کالای اساسی را از فروشگاه های معتبر و طرف قرارداد کالابرگ الکترونیکی خرید و به ازای خرید 70 درصدی از کارت یارانه 80 هزار تومان طرح تشویقی دریافت کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهریار با اشاره به تجهیز 730 فروشگاه مواد غذایی به سیستم کالابرگ الکترونیکی در این شهرستان گفت: در تمامی نقاط مختلف، کم برخوردار و روستاهای شهرستان شهریار با فروشگاه های زنجیره ای و خرد قرارداد منعقد شده است تا خانوارهای بی بضاعت بتوانند با آرامش از طرح کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند.

ابریشم کار در ادامه تصریح کرد: خانوارهایی که از طرح کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند می توانند یارانه ماه بعد خود را نیز در حین خرید استفاده و از کالاهای اساسی بهره مند شوند که از ویژگی های خوب طرح کالابرگ الکترونیکی در حمایت از اقشار کم درآمد است .

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: فروشگاه ها و واحدهای صنفی مواد غذایی در صورت مشارکت در طرح کالابرگ الکترونیکی می توانند به اتحادیه خود مراجعه و با تعامل ادارات صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی واحدهای صنفی مواد غذایی به سیستم کالابرگ الکترونیکی مجهز شوند.

اتصال 314 فروشگاه به سیستم کالابرگ الکترونیکی در بهارستان

کاظمی راد در گفت وگو با با اشاره به اتصال 314 فروشگاه مواد غذایی شهرستان بهارستان به طرح کالای برگ الکترونیکی گفت: دهک های اول تا سوم می توانند از فروشگاه های طرف قرارداد در طرح کالابرگ الکترونیکی کالای اساسی تهیه کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهارستان افزود: فروشگاه های مواد غذایی مجهز به سیستم کالابرگ الکترونیکی در تمامی نقاط شهرستان وجود دارد و مردم می توانند در محل زندگی خود از این فروشگاه ها برای استفاده از کالابرگ الکترونیکی بهره مند شوند.

364فروشگاه در رباط کریم مجهز به طرح کالابرگ الکترونیکی

آقارحیمی در گفت وگو با با اشاره به اتصال فروشگاه ها و واحدهای صنفی مواد غذایی رباط کریم به طرح کالابرگ الکترونیکی اظهار داشت: تاکنون 364 ترمینال فروشگاهی مواد غذایی به سیستم کالابرگ الکترونیکی مجهز و متصل شده اند.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد: تمامی دهک های یارانه بگیر می توانند از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند و فقط سه دهک اول، دوم و سوم مشمول تخفیف در طرح کالابرگ الکترونیکی خواهند شد.

انتهای پیام/


منبع خبر

تبلیغات کلیکی


پربیننده ترین

آخرین خبر ها سایر گروه ها

وب گردی

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما


بازار کار

دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی- عرصه ای برای به نمایش درآمدن موفقیت های خیره کننده شرکت های زیرمجموعه تاپیکو

راه اندازی اپل واچ چگونه است؟

اگر قصد اجاره خودرو برای مسافرت دارین ، این هشدار را جدی بگیرید

ایمپلنت یک روزه دندان با تحویل روکش

آشنایی با گچبری و انواع آن (سقف و دیوار)

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

حمایت ۴۷۴ هزار میلیارد ریالی بانک صادرات ایران از بخش های اقتصاد مقاومتی

معاون توسعه بازار بیمه ملت دبیر برگزیده کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران شد

کسب رتبه برتر در جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط رایتل

درخشش روابط عمومی بانک رفاه کارگران در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی