تقلای آمریکا برای بازگرداندن آبروی ریخته شده به پای صهیونیست ها با تحمیق دیگران

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۳

آمریکا در طول بیش از ۱۵۰ روز با حمایت‌های خود از رژیم اسرائیل بزرگترین فاجعه انسانی را در نوار غزه رقم زده است و تلاش دارد با اقدامات نمایشی، افکار عمومی داخل و خارج را از حقیفت آنچه در غزه می‌گذرد، منحرف کند و آبرویی برای خود بخرد.

تقلای آمریکا برای بازگرداندن آبروی ریخته شده به پای صهیونیست ها با تحمیق دیگران

به گزارش گروه بین الملل ، فرماندهی ستاد مرکزی آمریکا (سنتکام) بامداد امروز چهارشنبه ویدیوئی را منتشر کرد که در آن نیروی هوایی این کشور در حال ارسال مواد غذایی از طریق هوا به فلسطینیان نوار غزه است. سنتکام در توضیح این ویدیو نوشته که کمک های بشر دوستانه پنجم مارس (دیروز سه شنبه) به داخل غزه ارسال شد.

علی رغم این تلاش های ریاکارانه آمریکا، کیست که نداند بخش زیادی از جنایت های صهیونیست ها در غزه، به دلیل حمایت های بی حد و حصر آمریکا از رژیم اسرائیل است؛ آمریکایی که سه بار در شورای امنیت قطعنامه های ارائه شده برای توقف جنگ در غزه را وتو کرد و با تأمین به موقع سلاح و مهمات و ایجاد چتر حمایتی سیاسی در منطقه و جهان، دست صهیونیست ها را برای کشتار فلسطینیان غزه در طول 151 روز گذشته باز گذاشت که نتیجه آن، شهادت بیش از 30 هزار و زخمی شدن بیش از 70 هزار نفر شده است.

کشور آمریکا , نوار غزه ,

این حمایت های آمریکا باعث جری تر، وحشی تر و منسلخ شدن صهیونیست ها از انسانیت شده و از آنجایی که تل آویو پشتش به این حمایت ها گرم است، طی این مدت شدیدترین محاصره را علیه غزه اجرا کرده و در نتیجه آن، گرسنگی و قحطی در این منطقه پر تراکم و مملو از جمعیت بی داد می کند و روزی نیست که کودکی یا فرد مسنی، اگر از بمباران های متجاوزین در امان بماند، از گرسنگی و بیماری جان خود را از دست ندهد.

بی شک آمریکا در نزد افکار عمومی منطقه، جهان و حتی در داخل مرزهای خود به دلیل جنایت های صهیونیست ها که عامل اصلی آن حمایت های آمریکاست، تحت فشار قرار گرفته و روز به روز اعتراض ها به این نوع عملکرد دولت بایدن بیشتر می شود و اوج این اعتراض ها در خودسوزی «آرون بوشنل»، افسر سابق نیروی دریایی در برابر سفارت رژیم اسرائیل در آمریکا بود که نشان می داد جامعه آمریکا از اینکه صهیونیست ها به نام و حساب کشورشان در غزه کشتار می کنند، خشمگین هستند و معتقدند این جنایت ها باید متوقف شود.

به همین دلیل دولت بایدن بعد از این حادثه در صدد برآمد با پرتاب کمک ها و موارد خوراکی به غزه که در برابر جمعیت محاصره شده بسیار ناچیز است، آبروی از دست داده خود را که خرج جنایت صهیونیست ها شد، باز یابد و خشم افکار عمومی در داخل و خارج از آمریکا فروبنشاند ولی آب رفته به جوی باز نیاید مگر آنکه در عوض این نمایش های نخ نما شده، آمریکا ماشین جنگی تل آویو را متوقف کند.

انتهای پیام/


منبع خبر

تبلیغات کلیکی


پربیننده ترین

آخرین خبر ها سایر گروه ها

وب گردی

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما


بازار کار

دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی- عرصه ای برای به نمایش درآمدن موفقیت های خیره کننده شرکت های زیرمجموعه تاپیکو

راه اندازی اپل واچ چگونه است؟

اگر قصد اجاره خودرو برای مسافرت دارین ، این هشدار را جدی بگیرید

ایمپلنت یک روزه دندان با تحویل روکش

آشنایی با گچبری و انواع آن (سقف و دیوار)

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

حمایت ۴۷۴ هزار میلیارد ریالی بانک صادرات ایران از بخش های اقتصاد مقاومتی

معاون توسعه بازار بیمه ملت دبیر برگزیده کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران شد

کسب رتبه برتر در جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط رایتل

درخشش روابط عمومی بانک رفاه کارگران در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی