عضو ارشد حماس: افشاگری هاآرتص دروغ بودن سایر روایات اشغالگران در جنگ غزه را ثابت می کند

۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

یکی از اعضای ارشد جنبش حماس اعلام کرد که افشای دروغ بزرگ مقامات صهیونیست درباره ابعاد کشتار اسرائیلی‌ها در یک فستیوال موسیقی در نزدیکی غزه، دروغ بودن سایر روایات اشغالگران از جمله ادعاهای واهی آنها در خصوص بیمارستان‌ها را ثابت می‌کند.

عضو ارشد حماس: افشاگری هاآرتص دروغ بودن سایر روایات اشغالگران در جنگ غزه را ثابت می کند

به گزارش گروه بین الملل ، «اسامه حمدان» از رهبران ارشد جنبش حماس فلسطین در واکنش به افشای خودزنی صهیونیست ها در روز عملیات طوفان الاقصی با قتل 364 اسرائیلی به دست ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد، نتایج تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی درباره کشتار صهیونیست ها در روز عملیات طوفان الاقصی که توسط رسانه عبری هاآرتص فاش شد ثابت می کند که روایات سران رژیم اشغالگر و حامیان آمریکایی و غربی آن اساسا دروغ بوده است.

وی در جریان یک نشست مطبوعاتی در بیروت اظهار داشت، برخلاف ادعاهای توخالی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مقاومت هرگز غیرنظامیان را هدف قرار نداده و سران سیاسی و نظامی این رژیم بودند که اسرائیلی های حاضر در جشنواره موسیقی در منطقه ریعیم را قتل عام کردند. پلیس رژیم صهیونیستی به این امر اعتراف کرده است که مقاومت اصلا از برگزاری چنین مراسمی اطلاع نداشت، درحالی که مقامات رژیم اشغالگر به خوبی از زمان و مکان و جزئیات آن آگاه بودند و می دانستند که 4 هزار خارجی در این مراسم شرکت کرده اند.

دو روز قبل روزنامه هاآرتص با انتشار ابعاد واقعی کشتار صهیونیست ها در روز عملیات طوفان الاقصی ( 7 اکتبر) در یک فستیوال موسیقی در منطقه ریعیم در نزدیکی نوار غزه اعلام کرد، برخلاف اظهارات پیشین مقامات اسرائیلی علیه حماس، این افراد در جریان حملات یک بالگرد اسرائیلی هدف قرار گرفته و کشته شده اند.

تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی از خلبان این بالگرد اذعان می دارد حماس اساسا در روز عملیات طوفان الاقصی در جریان این فستیوال موسیقی نبوده است. بر همین اساس شواهد و بازجویی های انجام شده از خلبان بالگرد اسرائیلی نشان می دهد 364 صهیونیست در خلال این مراسم با حملات و بمباران بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی و نه حماس کشته شده اند. این خلبان مدعی است با تصور آنکه افراد حاضر در این محل همگی رزمندگان حماس بوده اند، اقدام به بمباران این منطقه و کشتار 364 صهیونیست کرده است.

افشاگری هاآرتص دروغ بودن سایر روایات اشغالگران در جنگ غزه را ثابت می کند

اسامه حمدان افزود، البته مسئله تنها به هدف قرار دادن مراسم مذکور ختم نشد بلکه کار به هدف قرار دادن منازل برخی از شهرک نشینان صهیونیست نیز کشیده شد؛ جایی که سران ارتش اسرائیل تصور می کردند ممکن است اسرا داخل این خانه ها باشند. همین مسئله موجب افزایش تعداد کشته شدگان در میان شهرک نشینان صهیونیست شد و این درحالی است که رزمندگان مقاومت در عملیات طوفان الاقصی اساسا تیپ «غزه» ارتش صهیونیستی را هدف قرار دادند.

این رهبر حماس تاکید کرد، این رویکرد صهیونیست ها در دروغ پردازی و ارائه روایات دروغین و ساختگی چیزی است که در ادعاهای آنها درباره مجتمع پزشکی الشفاء و بیمارستان الرنتیسی و النصر نیز می بینیم؛ جایی که اشغالگران به این بیمارستان ها هجوم آورده و با ادعاهای واهی مبنی بر استفاده نظامی مقاومت از بیمارستان ها، صدها بیمار و پزشک را با زور سلاح از آنجا بیرون کردند.

قتل عام صدها صهیونیست به دستور فرماندهی ارتش اسرائیل و نتانیاهو انجام شده است

حمدان تصریح کرد، همه جهان شاهد بود که مقاومت چگونه قهرمانانه، عادلانه و دلسوزانه با زنان، کودکان و شهرک نشینان اسیر و دربند رفتار و کودکان و بیماران و سالمندان را آزاد کرد. آنچه روزنامه صهیونیستی هاآرتص منتشر کرده، صحت گفته های حماس در زمینه کشتار صدها اسرائیلی به دست نیروهای ارتش صهیونیستی هم زمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی را ثابت می کند. روشن است که هر جنگنده ارتش رژیم اشغالگر تنها به دستور فرماندهی این ارتش و نیز سران سیاسی صهیونیست به پرواز درمی آید. این بدان معناست که فرماندهی ارتش اسرائیل و نیز نتانیاهو و کابینه جنگی وی کاملا از این جنایت آگاه بوده اند.

وی در ادامه گفت، نتانیاهو در هدف قرار دادن این مراسم موسیقی چندین جنایت را مرتکب شد؛ به طوری که ابتدا شرکت کنندگان در آن را قتل عام کرد، سپس این جنایت را پنهان کرده و افکار عمومی را فریب داده و مدعی شد که مقاومت این حمله را انجام داده است . نتانیاهو همچنین از این جنایت برای توجیه قتل عام غیرنظامیان در غزه استفاده می کند و همچنان به دروغگویی ادامه می دهد. تصاویر منتشر شده از اجساد سوخته نیز تایید کننده دروغگویی نتانیاهو است؛ چرا که تاکنون از چگونگی قتل آنها و هویت صاحب این اجساد حرفی نزده است.

سازمان های بین المللی و اسلامی وظیفه خود را در قبال غزه بر عهده بگیرند

اسامه حمدان اظهار داشت، با توجه به دلایل و مدارک زیادی که درباره دروغ پردازی صهیونیست ها وجود دارد، دولت آمریکا و «جو بایدن» رئیس جمهوری آن باید از موضع حمایتی خود از تجاوزات اشغالگران به غزه عقب نشینی کرده و به خاطر تبلیغ روایات دروغ صهیونیست ها عذرخواهی کنند. دولت آمریکا مسئول همه جنایات هایی است که رژیم اشغالگر در غزه انجام می دهد و باید این تجاوزات را متوقف کند. همچنین کشورهای اروپایی نیز که روایات دروغین صهیونیست ها را پذیرفته و تبلیغ کردند باید عذرخواهی کنند.

این عضو ارشد حماس در ادامه از شورای امنیت، مجمع عمومی سازمان ملل، اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی خواست تا مواضع مسئولانه ای را برای توقف تجاوزات اشغالگران علیه غزه اتخاذ و همچنین برای باز کردن دائمی گذرگاه رفح و اجرای فوری تصمیمات اتخاذ شده در نشست سران عربی-اسلامی در ریاض اقدام جدی کنند؛ چرا که هر ساعتی که می گذرد به قیمت جان ده ها کودک و غیرنظامی در غزه تمام می شود.

وی در پایان تاکید کرد، اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی باید برای تشکیل دادگاهی ویژه جهت محاکمه سران رژیم اشغالگر که بیش از 13 هزار غیرنظامی را در غزه قتل عام کرده اند و اکثر آنها زن و کودک بودند، اقدام جدی کنند.

انتهای پیام/


منبع خبر

تبلیغات کلیکی


پربیننده ترین

آخرین خبر ها سایر گروه ها

وب گردی

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما


بازار کار

دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی- عرصه ای برای به نمایش درآمدن موفقیت های خیره کننده شرکت های زیرمجموعه تاپیکو

راه اندازی اپل واچ چگونه است؟

اگر قصد اجاره خودرو برای مسافرت دارین ، این هشدار را جدی بگیرید

ایمپلنت یک روزه دندان با تحویل روکش

آشنایی با گچبری و انواع آن (سقف و دیوار)

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

حمایت ۴۷۴ هزار میلیارد ریالی بانک صادرات ایران از بخش های اقتصاد مقاومتی

معاون توسعه بازار بیمه ملت دبیر برگزیده کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران شد

کسب رتبه برتر در جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط رایتل

درخشش روابط عمومی بانک رفاه کارگران در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی