سید هاشم صفی الدین: آنچه در غزه می بینیم اهمیت سلاح مقاومت در لبنان را ثابت می کند

۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

رئیس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به اینکه مقاومت پروژه آمریکا در غزه را ناکام گذاشت تاکید کرد که اتفاقات غزه، اهمیت سلاح مقاومت در لبنان را ثابت می‌کند و ما هرگز فلسطینی‌ها را تنها نمی‌گذاریم.

سید هاشم صفی الدین: آنچه در غزه می بینیم اهمیت سلاح مقاومت در لبنان را ثابت می کند

به گزارش گروه بین الملل ، سید «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله طی سخنانی اعلام کرد، برای درک پیشینه مقاومت در لبنان باید بدانیم که مقاومت لبنان محال است مقاومت در فلسطین و رزمندگان در غزه را رها کند.

سید هاشم صفی الدین در مراسم یادبود شهدای راه قدس گفت، اگر پروژه آمریکا در غزه پیروز می شد، اسکان آوارگان فلسطینی در کشورهای مختلف از جمله سوریه و لبنان و ... امری بدیهی بود و این پروژه اسکان آوارگان فلسطینی در دیگر کشورها تا زمانی که اشغالگری اسرائیل در فلسطین ادامه داشته باشد، همچنان وجود دارد.

وی افزود، آنچه که در غزه می بینیم اهمیت سلاح مقاومت در لبنان را ثابت می کند. ما زمانی که در مرزها با دشمن صهیونیستی می جنگیم، درحال انجام مسئولیت شرعی و ملی و دینی خود برای دفاع از لبنان و نه تنها دفاع از غزه هستیم و همه در آینده علت مشارکت ما در این نبرد را درک خواهند کرد. حضور ما در این جبهه درس های سختی به دشمن می دهد و رسانه های دشمن همچنان از ضربات بزرگ مجاهدین و سلاح های حزب الله علیه اسرائیل در این جنگ صحبت می کنند.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله در ادامه گفت، زمانی که سلاح مقاومت می تواند به طور دقیق اسرائیل را مورد هدف قرار دهد، این بدان معناست که این سلاح، لبنان را در برابر تجاوزات محافظت می کند. آنچه که رزمندگان مقاومت در جنوب لبنان انجام می دهند کاری بسیار مهم برای لبنان و غزه است و با وجود همه هزینه هایی که مردم غزه و ملت های ما داده اند و فداکاری های آنها، مقاومت تا پایان راه، گزینه مردم غزه و همه ملت های منطقه است.

سید صفی الدین تاکید کرد، حمایت مردم غزه از مقاومت، قدرت مضاعفی به مقاومت می دهد و امروز با شهادت نزدیک به 20 هزار نفر در غزه و ویرانی های بزرگی که اشغالگران در این منطقه به وجود آورده اند مسئولیت مقاومت بیشتر می شود. آنچه امروز در فلسطین رخ می دهد مقاومت ما را در کل منطقه تقویت می کند و قدرت آن را برای مقابله با دشمن اشغالگر افزایش می دهد.

انتهای پیام/


منبع خبر

تبلیغات کلیکی


پربیننده ترین

آخرین خبر ها سایر گروه ها

وب گردی

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما


بازار کار

دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی- عرصه ای برای به نمایش درآمدن موفقیت های خیره کننده شرکت های زیرمجموعه تاپیکو

راه اندازی اپل واچ چگونه است؟

اگر قصد اجاره خودرو برای مسافرت دارین ، این هشدار را جدی بگیرید

ایمپلنت یک روزه دندان با تحویل روکش

آشنایی با گچبری و انواع آن (سقف و دیوار)

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

حمایت ۴۷۴ هزار میلیارد ریالی بانک صادرات ایران از بخش های اقتصاد مقاومتی

معاون توسعه بازار بیمه ملت دبیر برگزیده کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران شد

کسب رتبه برتر در جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط رایتل

درخشش روابط عمومی بانک رفاه کارگران در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی