مردم در روزهای پایانی سال خون اهدا کنند

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

سرپرست معاونت اجتماعی سازمان انتقال خون با بیان این که هرساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش مشغله مردم شاهد کاهش حضور اهداکنندگان در مراکز اهدای خون هستیم، از هموطنان دعوت کرد تا برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

مردم در روزهای پایانی سال  خون  اهدا کنند

به گزارش گروه اجتماعی ، شهرام میرزایی با اشاره به تقارن مناسبت های تقویمی و وضعیت ناپایدار جوی اظهار کرد: همه ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش مشغله مردم شاهد کاهش حضور اهداکنندگان در مراکز اهدای خون هستیم.

سرپرست معاونت اجتماعی سازمان انتقال خون، سرمای هوا و نزولات آسمانی و شیوع بیماری های فصلی را دلیل دیگری برای کاهش مراجعات مردم عنوان و بیان کرد: هرچه به روزهای پایانی سال نزدیک تر می شویم، میزان مصرف خون در مراکز درمانی بالا می رود زیرا خیلی از مردم ترجیح می دهند ایام نوروز را به گذراندن دوران نقاهت خود تخصیص دهند یا اعمال جراحی را قبل از این روزها انجام دهند.

میرزایی با اشاره به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان و همزمان ورود به تعطیلات عید نوروز ضمن ابراز نگرانی از وضعیت ذخایر به شرط ادامه کاهش مراجعات گفت: این دو مناسبت فرخنده نیز خود دلایل دیگری برای کاهش مراجعات اهدای خون است و شهروندان و هموطنان عزیز باید در نظر بگیرند که خانواده هایی، این روزهای خوب را ممکن است به خاطر نبود خون کافی برای درمان عزیزانشان در مراکز درمانی سپری کنند یا وضعیت دشوارتری را تجربه کنند.

وی ضمن تشکر از اهداکنندگانی که همیشه پشتیبان و حامی بیماران نیازمند به خون و در کنار سازمان انتقال خون بوده اند از تمامی مردم کشورمان درخواست کرد که این روزها اهدای خون را در اولویت برنامه های کاری خود قرار دهند زیرا یک نوبت اهدای خون آنها می تواند عیدی سلامت را به سه خانواده ارزانی دارد.

انتهای پیام/


منبع خبر

تبلیغات کلیکی


پربیننده ترین

آخرین خبر ها سایر گروه ها

وب گردی

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما


بازار کار

دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی- عرصه ای برای به نمایش درآمدن موفقیت های خیره کننده شرکت های زیرمجموعه تاپیکو

راه اندازی اپل واچ چگونه است؟

اگر قصد اجاره خودرو برای مسافرت دارین ، این هشدار را جدی بگیرید

ایمپلنت یک روزه دندان با تحویل روکش

آشنایی با گچبری و انواع آن (سقف و دیوار)

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

حمایت ۴۷۴ هزار میلیارد ریالی بانک صادرات ایران از بخش های اقتصاد مقاومتی

معاون توسعه بازار بیمه ملت دبیر برگزیده کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران شد

کسب رتبه برتر در جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط رایتل

درخشش روابط عمومی بانک رفاه کارگران در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی