مدیریت بازاریابی بیمه رازی به دنبال پاسخگویی مناسب به نیاز بازار

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار بیمه رازی اهداف این مدیریت را متناسب با نیاز بازار، ارائه خدمات به‌روز و رشد شبکه فروش در حوزه بازاریابی بیان کرد.

مدیریت بازاریابی بیمه رازی به دنبال پاسخگویی مناسب به نیاز بازار

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، هشتاد و ششمین سه شنبه های پاسخگویی بیمه رازی در حالی اجرا شد که منیژه یادگاری- سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار این شرکت مهمان آن بود و از تاثیر برگزاری جشنواره های فروش بر معرفی انواع بیمه نامه به مشتریان خرد و توسعه بازار سخن گفت.

یادگاری معتقد است، مدیریت بازاریابی و توسعه بازار با تاکید بر نیاز بازار و بیمه گذاران اهداف و قدم های خود را طراحی کرده است و در مسیر خود نگاه ویژه ای به چرخش های استراتژیک در راستای جذب حداکثری بیمه نامه های خرد دارد.

شرکت بیمه رازی به عنوان یکی از زیرشاخه های هلدینگ تات، ارتباط تنگاتنگی را با دیگر شرکت های اقتصادی و تجاری این مجموعه دارد از این رو از فرصت های ایجاد شده در دیگر شرکت ها همچون برگزاری نمایشگاه در ایران مال استفاده می کند که این مهم در آخرین نمایشگاه ایران مال با محوریت طلا، نقره و جواهر قابل مشاهده بود.

او از دستاوردهای حضور در نمایشگاه ها و ارتباط مستقیم با بیمه گذاران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با اتحادیه طلای تهران بیان کرد: ارتباط مستقیم با فروشندگان و تولیدکنندگان طلا، نقره و جواهر ایجاد شد و این ارتباطات عاملی خواهد شد تا نیاز این صنف دریافت، بررسی و پاسخ مناسبی با محوریت ارائه خدمات بیمه ای به افراد داده شود.

سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار بیمه رازی، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین برنامه های شرکت بیمه رازی با حضور در نمایشگاه ها، افزایش توانایی مذاکره وبازاریابی شبکه فروش و نمایندگان است و در کنار آن، این شرکت به دنبال افزایش سطح ارتباط با بیمه گذاران خرد است.

یادگاری گفت: در کنار نمایشگاه ها، جشنواره های مختلفی با توجه به نیاز بازار طراحی و اجرایی می شود که در ماه گذشته جشنواره پیشتاز بیمه رازی با هدف افزایش سطح عملکرد نمایندگان برگزار شد و در جدیدترین اقدام این مدیریت جشنواره ترنم بهاری با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه و معرفی انواع بیمه نامه به مشتریان خرد طراحی و اجرایی شده است.

او با بیان اینکه آمار و اطلاعات بیانگر آن است که در دو ماهه انتهایی سال، میزان فروش بیمه نامه های خرد افزایش می یابد، یادآور شد: تمامی برنامه ها و طرح های بازاریابی شرکت مبتنی بر پنج چرخش استراتژیک طراحی و اجرایی شده که در این جشنواره ها چرخش استراتژیک وفادارسازی بیمه گذاران بیش از پیش دنبال می شود.

سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار بیمه رازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در سال های گذشته طرح های فروش برای ایام نوروزی ارائه می شد و حال برای سال آینده چنین طرحی از سوی بیمه رازی به صنعت بیمه معرفی خواهد شد، گفت: ایام نوروز شرایط خاصی را برای خانواده ها دارد، از این رو بیمه رازی با توجه به رسالت خود و نیاز بازار در بازه زمانی ایام عید نوروز بیمه نامه مختص سفرهای عید نوروز طراحی خواهد کرد.

یادگاری بیان کرد: واحد بازاریابی و توسعه بازار، در شش ماهه گذشته برنامه خود را متناسب با اهداف کلان شرکت طراحی کرده که از این موارد می توان به حضور هدفمند در مناقصات و تکیه 45 درصدی پرتفو به مناقصات، شناسایی بازارهای هدف، شناسایی نیاز بازار و ارائه پاسخ مناسب، طراحی کمپین های بازاریابی و فروش الکترونیک اشاره کرد.

انتهای پیام/


منبع خبر

تبلیغات کلیکی


پربیننده ترین

آخرین خبر ها سایر گروه ها

وب گردی

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما


بازار کار

دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی- عرصه ای برای به نمایش درآمدن موفقیت های خیره کننده شرکت های زیرمجموعه تاپیکو

راه اندازی اپل واچ چگونه است؟

اگر قصد اجاره خودرو برای مسافرت دارین ، این هشدار را جدی بگیرید

ایمپلنت یک روزه دندان با تحویل روکش

آشنایی با گچبری و انواع آن (سقف و دیوار)

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

حمایت ۴۷۴ هزار میلیارد ریالی بانک صادرات ایران از بخش های اقتصاد مقاومتی

معاون توسعه بازار بیمه ملت دبیر برگزیده کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران شد

کسب رتبه برتر در جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط رایتل

درخشش روابط عمومی بانک رفاه کارگران در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی