جزئیاتی از وام ۳۰ میلیونی بدون ضامن از دیجی پی

۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

دیجی کالا، بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کشور تسهیلات و روش‌های مختلفی را برای خرید آسان محصولات مختلف در اختیار مشتریان قرار داده است.

جزئیاتی از وام 30 میلیونی بدون ضامن از دیجی پی

وام 30 میلیون تومانی بدون ضامن یکی از این روش ها است که از طریق سامانه اختصاصی آن یعنی «دیجی پی» ارائه می شود. این وام که به صورت اعتبار در اختیار مشتریان قرار می گیرد، امکان انواع کالاها را امکان پذیر می کند. از مزایای استفاده از این وام می توان به سهولت ثبت نام، سود بسیار پایین و عدم نیاز به ضامن اشاره کرد.

نحوه دریافت وام 30 میلیونی بدون ضامن

برای دریافت وام 30 میلیونی بدون ضامن در گام اول باید مراحل ثبت نام را طی کنید. ثبت نام به دو صورت انجام می شود: ثبت نام آنلاین و ثبت نام حضوری، دریافت وام تنها با اعتبار سنجی حساب های شما مقدور خواهد بود و نیازی به ضامن ندارد. در صورتی که شما دارای چک برگشتی، نداشتن تاخیر در پرداخت وام های دیگر و ... نباشید به راحتی میتوانید از وام دیجی پی استفاده کنید.

ثبت نام آنلاین

در ثبت نام آنلاین که بسیار آسان است ابتدا باید اپلیکیشن دیجی را دانلود و نصب کنید. بعد از نصب باید از طریق مشخصات خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. حالا به راحتی می توانید وارد اپلیکیشن شوید و در قسمت خرید اقساطی شوید و طرح موردنظر خود یعنی وام یا اعتبار 30 میلیون تومانی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این مراحل از طریق سایت دیجی پی و به صورت آنلاین نیز قابل انجام است. اما پیشنهاد ما این است که این کار را با اپلیکیشن دیجی پی انجام دهید تا بتوانید از سایر امکانات دیجی پی مانند ، پرداخت قبوض و... نیز برخوردار شوید. مهلت تکمیل ثبت نام نیز 30 روز است.

ثبت نام حضوری

روش حضوری نیز از دیگر روش های ثبت نام در وام 30 میلیون تومانی بدون ضامن است. این روش برای کسانی که به هر دلیلی نمی خواهند از روش ثبت نام آنلاین یا اپلیکیشن دیجی پی استفاده کنند، مناسب است. ثبت نام حضوری نیز بسیار آسان است. برای این کار باید به یکی از شعب معرفی شده در سایت مربوطه مراجعه کنید و کار ثبت نام را انجام دهید. ساعات کاری شعب از 09 الی 17 در روزهای شنبه تا پنج شنبه است.

ثبت نام حضوری ممکن است برای برخی از افراد کمی سخت باشد. اما این روش نیز از مزایای خاصی برخوردار است. از جمله آینکه کارشناسان حاضر در شعبه، در تمام مراحل ثبت نام به شما کمک می کنند تا مدارک خود را ثبت کنید. بعد از ثبت مدارک، اعتبارسنجی شما در همان لحظه انجام می شود. بنابراین شما می توانید به محض اتمام ثبت نام و تائید اطلاعات خود، از وام بهره مند شوید.

مدارک لازم جهت دریافت وام 30 میلیونی بدون ضامن

همانطور که گفتیم این وام 30 میلیون تومانی نیازی به ضامن ندارد. با این حال استفاده از این وام، نیازمند کامل بودن مدارک شما است. داشتن چک صیادی و یا سفته الکترونیک (در ثبت نام غیرحضوری) نیز بخش مهمی از این مدارک است. همچنین در مرحله ثبت نام غیرحضوری، امضای دیجیتال نیز برای امضای قرارداد لازم است. نحوه ساخت امضای دیجیتال نیز در سایت دیجی پی موجود است.

مراحل دریافت وام 30 میلیونی بدون ضامن

بعد از ثبت نام که مهم ترین مرحله دریافت وام 30 میلیونی بدون ضامن است، اطلاعات شما توسط کارشناسان بررسی می شود. البته همان طور که گفتیم در ثبت نام حضوری، مراحل بررسی اطلاعات در همان لحظه صورت می گیرد. اما در ثبت نام آنلاین این پروسه کمی طولانی تر است و احتمالا تا سه روز طول بکشد. با این حال، نتیجه اعتبارسنجی مدارک شما نهایتا طی این سه روز اطلاع داده می شود.

جزئیاتی از وام 30 میلیونی بدون ضامن: نحوه پرداخت اقساط

احتمالا موضوع زمان استفاده، بازپرداخت، تعداد اقساط و میزان سود این وام نیز برایتان مهم است. در رابطه با زمان استفاده از وام، شما 180 روز فرصت جهت ثبت اولین خرید خود دارید. اگر بعد از اتمام 180 روز، مقداری از اعتبار باقی مانده باشد به کیف پول شما منتقل می شود. تعداد اقساط 12 ماهه است.

وام 30 میلیونی بدون ضامن را کجا می توانم خرج کنم؟

فروشگاه دیجی کالا یکی از اصلی ترین فروشگاه هایی است که شما می توانید وام 30 میلیون تومانی خود را در آنجا خرج کنید. اما جالب است بدانید که این وام قابل استفاده در چند فروشگاه دیگر نیز است. دیجی کالا جت، سفر مارکت و اتاقک از جمله این فروشگاه ها یا سامانه ها است.

دیجی کالا جت

سرویس دیجی کالا جت از سرویس های جدید دیجی کالا است. این سرویس، سفارش های سوپرمارکتی را با سرعت بسیار بالا (کمتر از 30 دقیقه) و به صورت رایگان ارسال می کند. دیجی کالا جت در حال حاضر در شهرهای محدودی فعال است؛ اما قرار است به زودی شهرهای زیادی تحت پوشش آن قرار بگیرد.

سفر مارکت

سامانه سفر مارکت یکی از سامانه های بسیار خوب و فعال جهت ارائه خدمات گوناگون مانند فروش بلیط هواپیماهای داخلی و خارجی، فروش و رزرو انواع تورها، هتل ها و... است.

اتاقک

سامانه اتاقک سامانه ای هوشمند جهت فراهم کردن امکانات سفر از جمله اجاره اقامتگاه برای مسافران است. اتاقک در حال حاضر در بیش از 250 شهر فعال است.

سخن نهایی

همانطور که مشاهده کردید وام 30 میلیون تومانی دیجی کالا از مزیت های بسیار زیادی برخوردار است. همه افراد (بین 18- 70 ساله) می توانند از این وام استفاده کنند. از طرفی نحوه دریافت آن نیز بسیار آسان است. این وام، به نوعی امکان خرید اقساطی را برای شما فراهم می کند.

بنابراین امکان خرید اقساطی لوازم خانگی، خرید انواع محصولات دیجیتالی و همچنین پرداخت هزینه انواع خدمات گردشگری نیز با وام 30 میلیونی بدون ضامن امکان پذیر است.

حتی سود سالیانه این وام نیز در مقایسه با بسیاری از تسهیلات دیگر کمتر است. استفاده از این وام برای کسانی که امکان خرید کالاهای ضروری خود را در برخی از موقعیت های زمانی نیز ندارند بسیار مقرون به صرفه است. سرعت بالا در دریافت وام نیز از دیگر مزیت های وام 30 میلیون تومانی دیجی پی است که امکان استفاده از وام را در کمترین زمان ممکن فراهم می کند. با این اوصاف، شک نکنید که وام 30 میلیونی بدون ضامن یکی از بهترین تسهیلاتی است که به راحتی می توانید آن را دریافت کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"


منبع خبر

تبلیغات کلیکی


پربیننده ترین

آخرین خبر ها سایر گروه ها

وب گردی

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما


بازار کار

دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی- عرصه ای برای به نمایش درآمدن موفقیت های خیره کننده شرکت های زیرمجموعه تاپیکو

راه اندازی اپل واچ چگونه است؟

اگر قصد اجاره خودرو برای مسافرت دارین ، این هشدار را جدی بگیرید

ایمپلنت یک روزه دندان با تحویل روکش

آشنایی با گچبری و انواع آن (سقف و دیوار)

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

حمایت ۴۷۴ هزار میلیارد ریالی بانک صادرات ایران از بخش های اقتصاد مقاومتی

معاون توسعه بازار بیمه ملت دبیر برگزیده کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران شد

کسب رتبه برتر در جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط رایتل

درخشش روابط عمومی بانک رفاه کارگران در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی