اگر قصد اجاره خودرو برای مسافرت دارین ، این هشدار را جدی بگیرید

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

اگر می خواهید برای سفرهای خودتان ماشین اجاره کنید ما به شما می گوییم که حتما این نکات را جدی بگیرید.

اگر قصد اجاره خودرو برای مسافرت دارین ، این هشدار را جدی بگیرید

شرکت های مطرح در زمینه اجاره خودرو زیاد هستند اما اینکه کدام از این مجموعه ها مطمین هستند و خدمات بهتری را نسبت به دیگر شرکت ها دارند بحث مهمی است

برای ؛ انتخاب مجموعه ای که رزرو آسان و سریع از طریق سایت داشته باشد و به صورت تخصصی در زمینه اجاره خودرو کار کند و در کنار آن خدمات پشتیبانی باکیفیت را به مشتری بدهد نکته قابل توجهی است.

موسسه معتبر اجاره خودرو

اولین موضوع در زمینه اجاره خودرو پیدا کردن یک شرکت معتبر است. برای این کار ما می گوییم داشتن سایت و مجوز و نظرتان مشتریان در گوگل جزو موارد مهم برای انتخاب است.

سایت کافه رنت نمونه یکی از سایت مطرح و تخصصی در حوزه اجاره ماشین و گردشگری است که همه خدمات در زمینه رنت ماشین را پوشش می دهد.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت کافه رنت از تمامی خدمات اجاره خودرو بدون راننده اجاره خودرو با راننده اجاره ماشین عروس اجاره ون و دیگر خدمات گردشگری ما در تهران و حتی خارج از مرزهای کشور مثل دبی عمان استانبول بهره مند شوید.

مدارک دریافتی برای اجاره ماشین مسافرتی

شرکت های اجاره ماشین برای ضمانت مدارکی نظیر مدرک شناسایی مدرک شغلی ارائه یک فقره چک ودیعه نقدی گواهینامه رانندگی از شما میگیرند .

مهمترین نکته برای در این بخش ودیعه ای هست که از شما دریافت می کنند و در زمان عودت خودرو با بهانه های مختلف مثل خسارت رساندن به خودرو ودیعه را به شما باز نمی گردانند.

قرارداد اجاره خودرو

تهیه شده توسط تیم خبرگزاری تنسیم

قرارداد اجاره خودرو بین مستأجر و موجر منعقد می شود. هر یک از مجموعه های اجاره ماشین شرایط و ضوابط خاصی را در قرارداد کرایه ماشین دارند به همین دلیل تمامی نکات درج شده در قرارداد بسیار مهم است. قبل از رنت ماشین تمامی نکات را مطالعه کنید تا در زمان تحویل خودرو برای شما مشکلی پیش نیاید.

در نمونه قرارداد اجاره خودرو کافه رنت ما تمامی جزیات پرداختی های شما ودیعه پرداختی، اطلاعات شخصی، اطلاعات طرف قرارداد، تاریخ شروع تا پایان قرارداد، تعداد روز اجاره، کیلومتر مازاد، شرایط و قوانینی که در مدت زمان اجاره باید به آن توجه کنید را ذکر کرده ایم. قرارداد اجاره خودرو کافه رنت به نحوی تنظیم شده که هیج ابهامی برای مشتری وجود نداشته باشد.

کافه رنت وب سایت آنلاین رزرو خودرو در ایران

تهیه شده توسط تیم خبرگزاری تنسیم

شرکت اجاره خودرو کافه رنت، با خدمات گسترده نظیر: اجاره خودرو بدون راننده، اجاره ماشین عروس، اجاره ماشین های تشریفاتی و با راننده، اجاره ون و اتوبوس و با دارا بودن بیش از 100 ها خودروی ایرانی و خارجی و نمایندگی فعال در ایران به دنبال ایفای هر چه بهتر نقش خود در زمینه اجاره خودرو در کشور است. کافه رنت با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود برای خارج از کشور نیز اجاره خودرو در دبی و استانبول را نیز در لیست خدمات خود قرار داده است. کرایه خودرو در نمایندگی های بین المللی کافه رنت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام گرفته و خودرو در کشور مقصد به شما تحویل داده می شود. کافه رنت سعی دارد تا با ارائه خدمات مختلف، پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد پس بیاید با خدمات ما آشنا شویم.

ماشین های موجود کافه رنت برای اجاره

کافه رنت برای سفر تنوع بالایی از خودروهای ایرانی و خارجی را در نظر گرفته است. این خودرو ها با توجه به هر بودجه ای که دارید قابل اجاره است. نمونه از این خودرو ها می توان به پژو 207 پرشیا سراتو پرادو دنا تیگو اشاره کرد.

در اجاره سانتافه نیو بدون راننده، تمامی هزینه های مصرفی خودرو بر عهده ی شرکت می باشد. حداقل زمان برای رزرو، 3 روز است و مسافت مجاز روزانه 200 کیلومتر می باشد. لازم به ذکر است که تمام خودروها تحت پوشش بیمه بدنه می باشد. در حال حاضر اجاره سانتافه نیو در شهر تهران و شهرهای اطراف تهران امکان پذیر می باشد. (جهت اطلاعات دقیق تر با کارشناس فروش تماس گرفته شود.)

"این مطلب تبلیغاتی است"


منبع خبر

تبلیغات کلیکی


پربیننده ترین

آخرین خبر ها سایر گروه ها

وب گردی

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما


بازار کار

دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی- عرصه ای برای به نمایش درآمدن موفقیت های خیره کننده شرکت های زیرمجموعه تاپیکو

راه اندازی اپل واچ چگونه است؟

اگر قصد اجاره خودرو برای مسافرت دارین ، این هشدار را جدی بگیرید

ایمپلنت یک روزه دندان با تحویل روکش

آشنایی با گچبری و انواع آن (سقف و دیوار)

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

حمایت ۴۷۴ هزار میلیارد ریالی بانک صادرات ایران از بخش های اقتصاد مقاومتی

معاون توسعه بازار بیمه ملت دبیر برگزیده کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران شد

کسب رتبه برتر در جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط رایتل

درخشش روابط عمومی بانک رفاه کارگران در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی