اعمال فوق العاده خاص حقوق برای نیروهای خدماتی مدارس

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

عضو کمیسیون تلفیق بودجه از اعمال فوق العاده خاص برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش در سال آینده خبر داد.

اعمال فوق العاده خاص حقوق برای نیروهای خدماتی مدارس

مصطفی طاهری عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ، درباره مصوبات مجلس در بودجه سال 1403، گفت: ، در حوزه آموزش و پرورش موضوع خرید خدماتی ها و حق التدریسی ها و نهضتی ها که در حال حاضر به صورت حق التدریس مشغول فعالیت هستن همیشه مورد بحث بوده که در بودجه سال آینده تصمیمات خوبی برای ادامه فعالیت آنها اتخاذ شد.

وی افزود: مجلس در بودجه سال 1403 وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد که از نهضتی ها، حق التدریسی ها و خرید خدماتی ها همچنان به صورت حق التدریس در سال آینده هم استفاده کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 درباره مصوبه نمایندگان برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش (سرایه داران و خدمتگزاران مدارس) ، گفت: افزایش حقوق هایی که در سال های آینده اعمال شده بود شامل این گروه نشده بود که نمایندگان در کمیسیون تلفیق برای افزایش حقوق این قشر نیز تصمیماتی اخذ کردند.

طاهری بیان کرد: ابتدا در کمیسیون تلفیق افزایش فوق العاده خاص تصویب شد پس از آن در جلسه علنی نیز این فوق العاده خاص برای همه کارمندان از جمله این گروه به تصویب رسید که علاوه بر 20 درصد حقوق، افزایش فوقالعاده خاص 3 هزار امتیاز نیز در احکام آنها درج خواهد شد.

به گزارش تسنیم، نمایندگان در جریان بررسی بودجه سال 1403 مصوب کردن که به منظور نگهداشت و ایجاد انگیزه در نیروی انسانی از ابتدای سال 1403، 3 هزار امتیاز برای کارمندان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 8 مهرماه 1386 و معادل ریالی این امتیاز برای کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت مصوب 13 شهریور 1370 و سایر قوانین و مقررات استخدامی تحت عنوان فوق العاده خاص در احکام کارگزینی و یا قراردادهای آن ها اعمال می گردد. این فوق العاده مشمول کسور بازنشستگی می باشد و صرفا در محاسبه پاداش پایان خدمت، ذخیره مرخصی استحقاقی در زمان بازنشستگی و حقوق بازنشستگی قابل محاسبه است. اعمال این امتیاز در خصوص کارمندانی که طی سال های گذشته از فوق العاده خاص بهره مند شده اند در سقف امتیاز موضوع این ماده بلامانع است.

لازم به ذکر است که مصوبات مجلس برای تبدیل شدن به قانون نیاز به تایید شورای نگهبان دارد که هنوز شورای نگهبان نظر نهایی خود درباره مصوبات مجلس در خصوص لایحه بودجه سال 1403 را اعلام نکرده است.

انتهای پیام/


منبع خبر

تبلیغات کلیکی


پربیننده ترین

آخرین خبر ها سایر گروه ها

وب گردی

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما

آدرس وب سایت شما


بازار کار

دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی- عرصه ای برای به نمایش درآمدن موفقیت های خیره کننده شرکت های زیرمجموعه تاپیکو

راه اندازی اپل واچ چگونه است؟

اگر قصد اجاره خودرو برای مسافرت دارین ، این هشدار را جدی بگیرید

ایمپلنت یک روزه دندان با تحویل روکش

آشنایی با گچبری و انواع آن (سقف و دیوار)

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

حمایت ۴۷۴ هزار میلیارد ریالی بانک صادرات ایران از بخش های اقتصاد مقاومتی

معاون توسعه بازار بیمه ملت دبیر برگزیده کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران شد

کسب رتبه برتر در جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط رایتل

درخشش روابط عمومی بانک رفاه کارگران در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی